du vill bränna ner stockholm

Idag har jag drabbats av ett akut sjukdomstillstånd. Jag är INTE road, har inte tid att vara sjuk. Hade lite ont i halsen i natt, men inget som störde mig så mycket när jag gick upp i morse och cyklade till psykinstitutionen för att spela social fobiker. Sen följde en timme i terapeutrollen och därefter däckade jag hemma på sängen med trettioåtta graders feber - från ingenstans liksom! Måste typ blivit sjuk på tjugo minuter för jag kände mig helt ofebrig innan terapisessionen. Men eftersom idag är rollbytenas dag cyklade jag nån timme senare iväg för att vara riktig patient ett tag, det kändes lovande (ny terapeut) men sen blev jag så utmattad av cykelturen så jag däckade igen. Och låg och önskade att jag hade en mac (för första gången i mitt liv) så jag skulle kunna byta låt på datorn utan att gå upp (hmm, det kanske man kan på modernare pc-varianter också förresten, men jag har bara upplevt den förmånen i mac-sällskap..).

Nu tänkte jag försöka mig på att bli feberfri tills i morgon. Har orkat få i mig lite sparrissoppa (zorro slickade soppskålen sen, eh, normal katt?) och en halv kopp te. Nu ska jag ägna mig åt strategisk däckning i tillfriskningssyfte en stund tills klass 9A börjar.

Helga, mycket bitter! (som om det inte var nog så regnar det också, våren var är du?)

image884
nja, jag tycker att stockholm är en rätt trevlig stad....

Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
Jag vet inte vad den handlar om, men jag vet att den är bra (nej, jag lyssnat inte på nåt annat än Håkan just nu..)

Kommentarer
Postat av: ia

vi kan ju säga att allt för tillfället är ynklyst, men att det blir bättre! japp. så är det .

2008-04-08 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback