fitterbitta!

jag är hemma och hostar slem idag med. splendid! jag har ju absolut iiiinget bättre för mig. oooo neeeeej då!
grr, spott, fräs!

jag som verkligen MÅSTE ner downtown idag och inhandla lite festgrejor. magiskt puder (till HÅRET! i don't do drugs. bortsett från ibumetin..) bland annat.. snacka om att jag blivit beroende av detta! det är i princip det enda som får mitt hår att hålla sig i skinnet och inte bara slinka runt.. slink-hår!

men jag får väl proppa mig full med min favoritdrog och göra ett tappert försök senare.

nu ska jag lyssna på min nya favoritlåt på repeat!

ia, pretty bitter

låt: the 6ths - here in my heart
min senaste besatthet. alla måste lyssna! och det är inte ens stephin merrit som sjunger..

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, tack för låttipset :-)

Postat av: Helga

Hihi, läste i DN om att det nu inte bara finns chick-lit utan även bit-lit = bitterfittelitteratur! sjukt kul..

2008-04-17 @ 14:31:02
Postat av: ia

helga: det är ju fantastiskt! en sådan riktigt god "lit"-variant!

2008-04-17 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback