förkylning chic!

i morgon går jag till jobbet. pga att en kollega har ledigt och en annan ska vara hemma med sjuk unge så får jag nästan ta och pallra mig iväg, annars blir at-erika ensam på hela stället.  dessutom har jag ingen feber längre tror jag.. total frånvaro av röst, halsont, pipande öron och lite näsblod emellanåt får man ta!

bjussar här på en ego-pic;

image901
dagens look; söndersnuten näsa, spruckna läppar och den rätta anemiska blekheten. förkylning chic is the new heroin chic! kom ihåg var ni såg detta först..

nu ska jag snart krypa till kojs med min so far inte allt för uppmuntrande (but still intressanta..) "kallocain"

snörvl snörvl

ia

låt: leonard cohen - everybody knows
jag har utvecklat en lätt cohen-besatthet här.. och min nice-vän sandrolf berättade nyss att han minsann kommer till nice's jazzfestival. som går av stapeln då jag INTE har semester. attans också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback