preklin!

nu har vi preklinat oss igen. denna gång var jag icke sjuk och även helge lyckades kurera sig i tid.. mkt bra, mkt bra..
temat var "de sju dödssynderna" och vi (jag, helge och miss sophie) var en käck blandning av avund och lusta.

image886
jag och dear helga..
svartklädda = svartsjuka = avund och pussmärken på kinderna = lusta! solklart!

image887
miss sophie extraknäcker som tatuerare med min eyeliner.. helga fick en finfin barb wire runt armen!

image890
miss sophie, helga och johan (sveriges nästa radiologiska geni frågetecken) köar tappert. jag kuppade mig in. det gick väldigt enkelt. inkuppning på v-dala är min paradgren kan man säga.. observera helgas hångelnäsa. fab!

image888
vi lyckades på något vänster lägga vantarna på tre stormtroopers-masker.

image889
damn i look good! dagen efter kvällen före.. vem orkar eg ta bort sminket innan läggdags?

det blev lots of bilds och very lite text. men det finns inget av intresse att förtälja.. vi skuttade runt, minglade och vinglade samt avslutade i vanlig ordning på MAX.

adios amigos!

ia

låt: paola - fine without you
har dammat av min gamla paola-skiva "stockcity girl".. den är trallvänlig. trall trall!

Kommentarer
Postat av: Helga

åh vilka finfina preklinbilder! fniss, min bruna näsa syntes ju verkligen..sjukt kul. Men snyft..paola var ju ihop/gift med broder daniel-gitarristen som tydligen hoppade från västerbron, sjukt sorgligt med låten "fine without you". Ynk.

2008-04-13 @ 21:08:11
Postat av: ia

neeeeej! var det HONOM hon var gift med? snyft så tragiskt.

2008-04-14 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback