shane mcgowan!

jag ska åxå be att få ge ett livstecken ifrån mig. jag lever och har hälsan och ägnar dagarna åt att handleda min blåbärssjukgymnast. vi är inte alltid överens om hur saker skall utföras, då tvingar jag honom att sätta sig på en stol och så dissikerar vi saken (tvångsdiskussioner verkar vara min grej) och tillslut brukar vi lyckas komma överrens (=han fattar vad jag menar).

idag har jag varit huslisch och tvättat mina fyra fönster. har även kånkat bort mina tidningar till pappersåtervinningen samt torkat fönsterbrädorna och bytt sängkläder. det ger faktiskt en inre tillfredsställelse att vara huslig. credd åt mig! och kanske en kaka..

nu ska jag knarka. eller så lagar jag lite mat istället.. det blir nog billigare. och jag slipper dö.

ia

låt: hästpojken - shane mcgowan
okej, de sjunger inte "tjejen med krabban" som jag fick för mig när jag hörde den på ngt random dansgolv en sen kväll.. med några öl innanför västen.. originaltexten makes a lot more sense!
anyways.. låter är särdeles bra!

image870
"jag vaknar och känner mig trött och tillochmed lite full, så jag tar mig för pannan. och visst var det så att någon annan har gjort det här förr? shane mcgowan, shane mcgowan.."

Kommentarer
Postat av: cecilia

DEN bilden skulle vi kunna ha på kalasinbjudan!

2008-04-02 @ 11:15:30
Postat av: Helga

Haha, jaa, och "tjejen med krabban" (jag var också övertygad om att den gick så!) kan vara vår theme song!

2008-04-03 @ 15:06:05
Postat av: ia

en bild på en slirig shane mcgowan på inbjudan sätter standarden på festen! vore ju så riktigt lovande!

2008-04-03 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback