hjärna på halvfart.

nu är det fredag. jag har inte haft semester mer än en vecka sedan jag började min sjuka gymnastkarriär, vilket är typ ett och ett halvt år sedan. mitt kontor är apvarmt, trots öppna fönster och en surrande portabel fläkt (som mest verkar genom att blåsa ner mina papper på golvet med jämna mellanrum) och jag har ätit alldeles för mycket kaka till lunch..

kort sagt; min hjärna fungerar inte särskilt bra för tillfället. smått komatös faktiskt.

jag måste hem nu. hade stora planer på att springa de 3,5 kilometrarna hem, men jag slopar dessa. jag orkar inte. jag är matt. det blir till att släpa sig i sniggel-tempo. 

ikväll kommer mor och far och påhälsar. det ska bli mysigt. jag ska bjuda på kycklingwraps. med curry, päpple, mangochutney och advokato. det lät gott i receptet iaf. 

nooo.. nu mullar det utanför också. fab. om jag inte skriver ngt mera i denna blogg är det förmodligen för att jag fått en blixt i huvudet.

på (förhoppningsvis) återbloggande!

ia

låt: pelle carlberg - go to hell miss rydell
jag satt och lyssnade på musik från hans myspace-sida när jag skrev mina journaler idag. det gjorde saken lite trevligare faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback