after work nr 1!

nu har jag avverkat en stycke after work. med mitt gamla jobb.. nästa fredag är det dags för en med nya. hm, jag är otrogen.

anyways.. det var särdeles trevligt att träffa sina gamla kollegor. och att dricka öl. i massor. jag och en av sjukgymnasterna, tillika 40-årig trebarnsmamma, turades om att köpa öl och när hon avvek hade vi druckit fem stycken var. mkt roligt.

image829
jag och fellow öldrickande sjukgymnast hillevi.

det blev även dans till coverband, jag har bland annat avverkat en vild omgång fågeldans. undrar om fågeldans är ett stående inslag i after work-kulturen?

efter öldrickande och fågeldansande så drog jag och ex-sjukgymnastkollega måns och måns kompis marcus iväg på en liten pubrunda för att jag skulle få testa västra aros utbud av pubar och barer. först hamnade vi på "Å", och där var det så trevligt att vi inte kom längre.. hm, men jag fick iaf ett till ställe att lägga på meritlistan.
på "Å" drack vi ännu mera öl, pratade strunt samt såg lars winnerbäck! japp. just det..
han var där och drack öl han med. marcus tog ett kort på honom och jag sa att sthlms-konserten hade varit jääättebraaaa. gud så intelligent..
winnerbäck var rödhårig, ganska kort och ganska full.

image830
måns, jag och marcus. jag är mkt nöjd där i mitten..

image832
måns petar marcus lite i ögat..

ia

låt: joan as policewoman - eternal flame
nope, ingen cover på bangles jobbiga låt.. denna är ca arton gånger bättre!

Kommentarer
Postat av: syster dyster

Hm.. vi kanske skulle var en Ida till på nästa after work? Sjukgymnast som kollega?...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback