blogging!

nu, bloggkollega, tycker jag att du knappar ihop ett ynka inlägg eller två. det behöver inte vara ngt viktigt.. du kan skriva om koklappning, rabbla upp några bra böcker eller varför inte skriva någr slagkraftiga argument varför orden "mild" och "läcker" aldrig bör användas i dagligt språk (ok, det är jag som tycker det.. men du kan spökskriva).

det har varit lite väl många ia-inlägg på sista tiden. det är inget roligt att bara läsa det man själv skrivit. blir lite som att prata med sig själv..

hej så länge!

bloggkollega ia

låt: gary more - still got the blues
den här låten tyckte jag var rätt bra när jag var en liten ia.

Kommentarer
Postat av: Helga

oj, jag har inte haft tillgång till en dator på hela helgen o så är det en massa inlägg i bloggen...så riktigt trevligt! lovar att knåpa ihop nånting snarast...

2008-07-21 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback