ett ynka inlägg

Här kommer man tillbaka efter en datorlös helg och möts av TRE ia-inlägg, varav ett med en blogguppmaning. Jahapp, nu är jag ju hemma och med dator igen så jag har ju ingen anledning att låta bli. Zorro är mycket nöjd över att jag är tillbaka, han har varit instängd i min pyttelägenhet helt ensam hela helgen. Det finns ungefär inget att roa sig med här om man är katt (jag utgår från att han inte spelar wii...annars skulle guitar hero kunna underhålla honom ett bra tag). Troligen har han sovit 80% av tiden och stått och jamat vid dörren så grannarna blivit misstänksamma resterande 20%.

Så nu är jag hemma igen efter en liten minisemester i Lilla Paris och västkusten, lite Smögen och en räkmacka på Bryggan blev det också. Och massor med mat. Vägde mig på Lillgården idag och såg att jag gått upp typ 4 kilo sen senaste gången jag vägde mig. Jag funderar på att börja äta liiite bättre mat, inte som förra veckan då jag inte tror att jag lagade mat en enda dag. Däremot blir det mycket glass, chips och godis. Hmpf. Det känns mindre nyttigt. Dessutom är det dyrt och min ekonomi är på den nivån att jag borde tugga på morötter i stället, det är betydligt billigare (och betydligt äckligare..).

Jag har inte klappat några kor på sistone, däremot såg jag en hel massa från bilen under helgens resande. Ganska nära Smögen fanns det Bregott-kossor som hade jättemysiga hagar som gick ända ner till vattnet så de kunde gå ner och bada. Jag vet inte om kor gillar att bada, men trevligt såg det ut i alla fall.

I kväll tror jag att jag och Johan ska se på Brokeback Mountain..lite cowboybögsex är alltid trevligt.


bregott-kossa..


gaycowboys..

Helga

Saint Etienne - He's on the phone

snart ska jag gå och hämta ut min telefon som är tillbaka från mobilakuten...för ungefär fjärde gången...har inga förhoppningar om att den ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback