finns skillnader mellan riskfaktorer och subgrupper

Jag har ingen aning om vad rubriken kommer ifrån, när jag scrollade ner fanns det med som om det var en rubrik jag använt förut. Detta är jag väldigt tveksam till, vad menar jag med rubriken i såna fall? Funderar på om den märkliga meningen kommer från någon googling men jag har inget minne om att jag googlat efter någon sådan skillnad. Det hela är mycket skumt. Som om någon kapat min dator och försökt skriva ett blogginlägg med en märklig rubrik. Undrar vilka slags riskfaktorer det handlar om? Och vilka subgrupper?

Min dator är så sjukt seg så bara att öppna upp ett fönster tar flera minuter. Det är alltså värsta projektet för mig att blogga. Detta är en faktor som bidrar till mitt icke-frekventa bloggande (en riskfaktor kanske?). Men just nu ska jag ändå betala månadens räkningsskörd och sen inte känna mig så rik längre. Jag hoppas att jag fått lön förresten...har nämligen bara fått en lönespecifikation och jag har två jobb som jag bör få pengar från. 

Har precis cyklat från jobbet i den stekande solen och 30-gradiga värmen. Suck! Men det är ändå rätt skönt att få känna mig lite duktig, i stället för att ta bilen och känna mig slö som jag gjort tidigare. Äntligen ännu en arbetsvecka avklarad och det är fredag! I helgen händer en eller två öl på bryggan i kväll och Åsas 30-årsfest i morgon! Ska bli en mkt trevlig helg. Just nu vill jag bara befinna mig i en sjö, badandes.

Japp, det här var mitt ynka bloggbidrag denna heta fredag. Nu ska jag göra av med pengar på nödvändigheter och sen leta upp lämplig luftmadrass eller liggunderlag. Adios!

Helga

Leonard Cohen - Chelsea Hotel N.2
här sjunger han om när janis joplin sög av honom på ett hotellrum...glammigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback