stockholmshelgi!

denna helg har tillbringats i kungliga hufvudstaden.. dock såg jag inte minsta tillstymmelse till kung, trots att jag gick förbi slottet och allt. hmpf. det mest kända jag såg var nog andreas wilson, på söder.. OM det nu var han dvs. var det han så är han väldigt kort av sig.

jag har (förrutom att eventuellt sett andreas wilson) hunnit påhälsa kusin + kusins pojkvänssambo i bergshamra, där fick jag exklusiv fisksoppa + god och avancerad drink samt kollade in deras nya och lyxiga audi. den var fin. och silverfärgad. min cykel är också fin och silverfärgad, men en audi smäller en aning högre.


kusin och fisksoppan. den åts med aioli (fisksoppan alltså, inte kusinen..)


god drink! "garden" hette den och innehöll både det ena och det andra.. bland annat färsk passionsfrukt!

hmm.. jo! jag hann minsann med shopping också. såklart. det är såååå mycket roliagre att shoppa i stockholmi jämfört med västra aros. utbudet går liksom inte att jämföra.. särskilt söder är bra. bäst rentutav. får jag bara gå på monki och beyond retro är jag glad och nöjd.


glad och nöjd och bla två klänningar rikare (och diverse slantar fattigare, men det är en parentes!


här är en av mina klänningsfynd. 2nd hand från beyond retro.


här är samtliga mina fynd. röd klänning beyond retro. blå klänning 50% rea (yes!) monki. lappväska beyond retro. scarf beyond retro. tygkasse beyond retro (fick den alldeles gratis, istället för en plastvariant.. beyond retro är en sådan riktigt god affär!)

nu ska jag gå och återvinna tidningar och papper. sen får jag se vad jag tar mig till.. förmodligen blir det film. och godis.

püss.

ia

låt: the zutons - allways right behind you
den svänger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback