the dark knight.

igår var jag på bio. batman "the dark knight" närmare bestämt. den var himlans bra måste jag säga! liiite mer hjärna än action/superhjälte-filmer brukar bjussa på. den var ytterst lång, typ 2,5 h eller nåt, men det funkade det med! inte minsta lilla snegling på klockan.




bra hjälte. bra skurk. bra manus.
(någon mupp på SvD gav den dock bara två pluppar av sex i betyg. hmpf. kanske ska börja prenumerera på DN ist.)


jag vill också ha michael caine som betjänt. han är cool.

efteråt var jag och marina så upptrissade att vi måste sätta oss på cornetto bar för att lugna ner våra ökade pulsar. smarta ia köpte en stor latte. vääääldigt lugnande indeed. men god var den. bad om caramel-syrup i. rekommenderas!

                                             

why so serious?

eh.. ja.. det var bara det jag vill säga; se "tha dark knight". japp.

nästa film jag vill bio-se är "mamma mia". alla som sett den är lyyyriiiiskaaaaaa. och så många människor kan ju inte ha helt fel. dessutom var ABBA mina idoler (tillsammans med pet shop boys) när jag var en liten mini-ia.

bye for now!

ia

låt: siberian - belgian beer och catholic girls
the worst combination of addiction?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback