lars winnerbäck i p1!

Jag lyssnar på Lars Winnerbäcks sommarprogram och det är bra. Han säger lite mer om sig själv än han brukar (givetvis utan att avslöja några väsentliga och smaskiga detaljer) och berättar att han vägrade gå på förminglet eftersom man då måste ha en blomsterkrans i håret. Sen pratar han om denna sketch där Peter Magnusson gör en parodi på honom och som han tyckte var helt rolig.

Min dator har på senare tid spontandött nästan dagligen, jag är egentligen för fattig men har börjat drömma lite om en lite smidigare och bärbarare variant...till hösten kanske jag jobbat tillräckligt för att kunna unna mig en. Jag har i alla fall lärt mig att spara frekvent eftersom man aldrig vet när datorn behagar stänga av sig igen...

Nu diskuterar Winnerbäck slogans för olika orter, som att allt är möjligt i Tierp och att Enköping är Sveriges närmaste stad.


...den här är ju annars rätt bra...

Eller staden jag besökte för första gången för ett år sedan och efttersom jag varit där några gånger nu så behövs det väl inga fler frankrikeresor..



De fina bilderna kommer från den roliga och kreativa bloggen Fem bilder

Nu ska jag lyssna vidare på Lasse..

Helga

Lars Winnerbäck - Prinsessor
för om det finns prinsessor så måste jag bli en prins!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback