nationalig dag..

i fredags hade jag en finfin nationaldag. den firades helt onationalistiskt i sällskap med malin och kristofer;


punschrullar a la svenska flaggan var enda tecknet på att vi nationaldagade oss. de var goda för övrigt.


malin och kristofer och varsin öl på harrys.


jag, mitt excentriska vänsteröga och malle-palle.


kvällens fotbeklädnader.


*skutt skutt*


goda drinkar på sky bar!



ölreklam!

kvällen slutade i stor stil med x antal rostade mackor hemma hos malin och kristofer och sen lyckades jag och kristofer på något vänster somna på varsin bänk på balkongen. kl fem vaknade jag och undrade var i hellskotta jag var nånstans, sen släpade jag mig in till gästsängen och sussade vidare. kristofer vägrade vakna så han fick ligga kvar därute..

så går det till när man firar nationaldag i västra aros gott folk.

ia

låt: kleerup feat marit bergman - 3 AM
hm, marit bergmans första skiva hette "3 AM serenades". jag anar ett mönster här..

Kommentarer
Postat av: Helga

Det ser ut att ha varit ett sånt riktigt gott nationaldagsfirande! Att somna på en balkong i sommarnatten låter så riktigt svenskt!

2008-06-08 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback