prepare for the ice age!

goddammit. det är lots of snö ute och det är framför allt KALLT! massa minusgrader! i mars! vaaaaart tog våren vägen? jag är inte road av detta. nu är det bäst för snön att den smälter bort som snäll och välartad snö skall göra vid den här tiden på året.

sähär ser det ut i hälsingland iaf:

image867
spänstiga snöhopp framförda av syskonen vandér..

idag ska jag dock dra söderöver igen. gävle-uppsala-västerås står på dagordningen. hoppas det är mer normalt marsväder där nere i södern..

hm. i morgon kommer den sjuka gymnaststudenten. hjälp. jag har en känsla av att jag är alldeles för inte-förberedd. fast å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag skulle kunnat förbereda mig på heller..? nåja, det ger sig förmodligen när karln väl dyker upp. jag improviserar. hoppas bara jag inte förstör blåbärssjukgymnastens karriär alldeles..

nu är det dags för pappa-tillredd varm choklad. mm-mm-mmm..

klart slut

ia

låt: nico - these days
från den eminenta filmen "the royal tenenbaums". hon har faktiskt väldigt cool röst hon nico..

Kommentarer
Postat av: Viika

Kul bild :)

Postat av: huvet

Äntligen lite proper winter! synd bara att den kommer nu... Jag har iaf snöpromenadat i solen och kört i så ymnigt snöfall att jag inte sett vägen för i år, så det är bra att det hanns med ;)
Förresten ska du ha ett manligt blåbär?! ;-O

2008-03-24 @ 12:24:57
Postat av: ia

hedvig: proper vinter ja.. men tre månader för sent! fnys. och jo, jag ska visst ha en manlig blåbärssjukgymnast som jag ska lära alla sjuka gymnastsaker jag kan.

2008-03-24 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback