sjukdomsinställd dag med dansande agenter

Jahapp, denna dag som skulle bli så fullspäckad..och här sitter jag och spelar tv-spel i stället. Så det kan gå när både patientklienter (vad man nu ska säga) och föreläsare behagar vara sjuka. Med den goda självdisciplin jag har så har jag självklart kommit igång ordentligt med pluggandet. Jag har läst allt läraren möjligen skulle kunna tänkas ha gått igenom på dagens (och även delar av gårdagens) föreläsning, jag har dessutom plöjt igenom all KBT-litteratur jag har i bokhyllan och slängt ihop några flashiga beteendeanalyser för att visa att jag har förstått. Eller, jag kan ju åtminstone låtsas att det är så läget är....

I själva verket har dagen hittills mest bestått av tv-spelande. Allt är Johans fel. Eftersom han ska åka så mycket tåg  (ett av hans specialintressen) så har han laddat ner en massa nya spel till sitt Nintendo DS som för tillfället bor hos mig. Mycket olämpligt för mina studier (men det tänkte han minsann inte på, suck!). Det finns ett sjukt roligt och helg galet spel som heter Elite Beat Agents där man ska peka på skärmen i rätt rytm medan låtar spelas och då dansar tre agenter vilket i sin tur leder till att man räddar personer som har divserse problem (till exempel en tjej med massa småbarn runt sig på en dejt eller en elakartad förkylning som håller på att ta över en friidrottares kropp). Eh, det går INTE att förklara men det är helstört och jättekul. Tyvärr klarar jag inte Madonnas "Material world" där man ska hjälpa två superstjärnor som är lost på en öde ö. Tror jag ska övergå till något annat av den stora mängd spel som nu finns tillgängligt...


image853
för vi är dansande agenter..ah ah ah....

Nej, nu måste jag ta tag i tv-spelande alternativt pluggande. Kanske att jag kan läsa några sidor i en halvt studierelaterad bok (Tillsammans av Anna Kåver och Åsa Nilsonne) innan jag får belönas med lite mer agenter, donkey kong eller mario...

Helga

Håkan Hellström - Magiskt, men tragiskt
jag längtar till håkans nya skiva släpps..Håkan Hellström är sommar för mig så det borde innebära att jag åtminstone får vårkänslor.....

Kommentarer
Postat av: ia

rappande piloter eller dansande agenter..? det är frågan..

2008-03-12 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback