skum api-jacka..

när jag och kära bloggkollega var i sthlm förra helgen invetserade jag i en skum jacka från api (som vissa männiksor även kallar monki). jag var en smula ambivalent när jag skulle köpa den men helge satte in sina spykolog-skills och gav mig positiv förstärkning så det slutade med ett köp. det är jag nöjd med nu. den är rätt fin faktiskt!
såhär ser den ut:

image854
haha! förtjusande "dagens outfit"-bild med en toaborse i bakgrunden..

nu ska jag äta kost. och sedan ta mitt pick och pack och dra till uppsala.. studenternas nästa!

puss och trevlig helg!

ia

låt: adam green - jessica
"jessica simpson, where has your love gone? it's not in your music. no. you need a vacation to wake up the caveman, take them to mexico.."

Kommentarer
Postat av: kollega

den är så fiin!

2008-03-19 @ 10:27:36
Postat av: ia

sådan riktigt god positiv förstärkning!

2008-03-24 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback