ålandskavalkad (100 år för sent)..

vi var ju på åland för ett nu ganska så bra tag sedan.. eftersom min dator varit mongo den senaste tiden har inga bilder lagts upp (ja, jag skrev att jag minsann inte skulle göra det, men jag är tydligen inte så principfast i detta fallet)

image913
miss sophie och cecilia i vårfina kläder på båten dit..

image914
väl på åland bjöds vi på picknick, komplett med ålandspannkaka och god likör. särdeles trevligt.

image921
på kvällen var vi på indigo och kollade svensk indieartist med av mig helt bortglömt namn.. miss sophie ser söt ut och jag ser mindre söt ut.

image917
dagen efter var vi på sightseeing. vi besteg bland annat ett berg.. (kulle?)

image919
vi åt josefin ur huset. hon blev så fattig att hon blev vräkt från lägenehten och tvingades flytta in i en trädkoja.

image920
vi träffade på ett läskigt tjejtroll..

image918
..och drack ett varsitt glas kaffe. men vi var mest intresserade av att spana på den lilla pippfågeln som råkat förirra sig in på kafféet. josefin gjorde sedan en lyckad räddningsaktion och släppte ut den i det fria igen!

thats all folks! nu ska jag peta in några förtjusande bilder från valborg och diverse andra tillställningar också.

hur som haver så var det en väldigt trevlig resa.. josefin var en alldeles utmärkt bra värdinna!

ia

låt: peter jöback feat annika norlin - han är med mig nu
en sådan riktigt god duett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback