vårrus!

tjohooo! nu har jag vårrusat! och det gick banne mig riktigt bra.. en halv mil och jag blev knappt ens trött förrän i sista backen. strange. jag som trodde jag skulle avlida på kuppen.. nu avverkade jag det hela på cirkus 27 minuter. ingen topptid direkt, men mycket bättre än jag trodde på förhand. mina till-och från jobbetpromenader verkar ha givit viss utdelning trots alls.

nu är jag pepp att börja träna på riktigt!
..så lämpligt att jag och malle-palle och hennes pojkvän kristofer ska iväg och kolla in ett gym i morgon då.. nu ska jag bli hurtig, sanna mina ord!
(ok, ni kan ha hört detta förr.. men nu har jag ju sällskap som tvingar iväg mig när jag känner för att vara lat. malin, lyssna inte på några av mina dåliga ursäkter. tvinga iväg mig bara!)

godnatt på er. ska bli spännande att se om jag lyckas pallra mig upp ur sängen i morgon..

ia

låt: kimya dawson - loose lips
"..so if you wanna burn yourself, remember that i love you. and if you wanna cut yourself, remember that i love you. and  if you wanna kill yourself, remember that i love you.. call me up before you´re dead, we can make some plans instead. send me an IM, i'll be your friend"

Kommentarer
Postat av: Ayla

Haha snygg header:P

Postat av: Sara

Bra gjort av dig att ruda vårruset :)

2008-05-20 @ 22:58:32
URL: http://saratornkvist.blogg.se
Postat av: huvet

Bravo! Jag ska springa (=gå pga mkt dum förkylning...) idag. Och pick-nickkorg får vi oxå!

2008-05-21 @ 07:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback