vattenkrigs-fest!

helgus och cecilius hade en vild omgång fest i går. det var trevligt. den började dock väldigt sansat med snittar och bål och diverse minglande noch vinglande. sen kom josefin och marko + crew och hade med sig vattengevär i present. fantastiskt! detta leded givetvis till vattenkrig o korridoren.. jag försökte hålla mig borta vilket gick sådär.. men jag klarade mig ändå relativt lindrigt undan.

image940
före. relativt sofistikerad. sen gick det sakta men säkert utför.

image941
cecilia bjöd på dansshow. ida och linus uppskattade.

image942
kolla, en kamera!


image943
hmm..? sitter klänningen fortfarande uppe?


image945
cecilia går till attack! att ha en kamera i tassarna gör en tydligen inte immun..


image947
vattenkrigs-paret!

image948
vissa vattenkrigade, andra hade orgier.. det var säkert också roligt.

nu ska jag gå och uthämta min beställda bikini. hoppas den passar.

puss ia

låt: the kooks - she moves in her own way

Kommentarer
Postat av: Helga

såna riktigt fina bilder som verkligen fångade vattenkriget! idag har jag tentaångest...suck o blä..nu ska jag äta soppa i stället.

2008-05-27 @ 17:47:43
Postat av: Lillasyster

Åh syster vad fin du är i håret! =)

2008-05-30 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback