cheers mates!

nu sitter jag här och lyssnar soundtrack of our lives på full volym med en stycke suspekt riga-cider i tassen. lucky dog pomelo&cinnamon light.. kan rapportera att den inte smakar kanel för fem öre. men den innehåller i alla fall alkohol! tror jag..
(note to self: håll dig till öl!)

ikväll blir det fest. tror jag. jag har FACE sthlm-eyeliner (fabulous grej det där) och typ page. ser riktigt polerad ut faktiskt.  det är rätt trivsamt. till vardags ser jag mer ut som en rugguggla när jag hasar runt i mina mysbyxor, men nu är jag nästintill piffig om jag får säga det själv..



i morgon ska jag för övrigt baka juliga saker med palle och kristofer. mums. kanske ingen kondenserad kola, men jag tror det blir lika bra ändå.

för övrigt tycker jag att billiga måndagsjeans är ett sådant riktigt gott påfund! schyssta jeans för 400 slantar. passar en ynka sjukgymnastlön.

ia

låt: the streets - heaven for the weather
"heaven for the weather. hell for the company.."
har hans första skiva som jag typ lyssnat sönder, men sen har jag inte sådan koll på resten. men denna är minsann bra, så mike skinner är nog still going strong.

Kommentarer
Postat av: Helga

men, jag sitter ju också och lyssnar på soundtracks nya skiva! hoppas den suspekta cidern gick ner i alla fall. Eh, märklig reklam vi får på vår sida...är den typ skräddarsydd för oss? Polissms och kbtmottagning...weird..?

2008-11-29 @ 21:00:10
Postat av: Alina

Var gärna med och gissa bilden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback