fådda grejor!

jag har fått en hel massa saker på sistone. betydligt mer än vanligt i alla fall.. det är ganska trevligt faktiskt!

det jag har fått är följande;

en symaskin
en chokladask
en rentröja

symaskinen fick jag av världens bästa familj i 25-årspresent i förtid! en symskin! fantastiskt! nu kan jag sy in och sy opp och sy om precis hur jag vill! det är nog det finaste och dyraste jag någonsin fått. tyvärr är den kvar hemma i forsa. snyft. var för tung att kånka med på tåget bedömde jag.. nu får jag vänta ända till juuuuuul innan jag får klappa på den igen.

chokladasken fick jag idag när jag kom ut till en av mina avdelningar. min lilla collum chirugikumfraktur-patient hade åkt hem medan jag varit borta igår, men hon hade lämnat en jätteask med merci-choklad till mig. så gulligt. den var fint omslagen och hade ett kort och allt, "till cecilia på rehab", en hel ask! den delar jag med mina icke chokladätande kollegor, jag framstår som generös men eftersom typ alla där är hälsosamma och håller igen så får jag dem ändå nästan för mig själv!

rentröjan kan jag i och för sig inte påstå att jag fick. hm. jag gav den till mig själv kan man säga. en rentröja är precis vad varje flicka behöver såhär i vintertider nämligen.. och dessutom tyckte jag att jag var värd det efter allt intervjuande.


rentröja! varm och praktisk att ha under skinnjackan..

ia, några grejor rikare

låt: jace everett - bad things
från "true blood".. sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Helga

den där tröjan är så riktigt fin, har också tittat lite på den. åh, symaskin ska jag önska mig i julklapp har jag tänkt...det är så riktigt praktiskt!! synes på fredag. Kram!

2008-11-19 @ 14:32:28
Postat av: ia

ja-a. lindex har verkligen ryckt upp sig på klädfronten må jag säga! symaskin kanske blir årets julklapp. snart kan jag "sy mina egna kläder och skriva mina egna låtar.."

hm, en massa örngott kommer jag att tillverka åtminstone! det är plättlätt!

2008-11-19 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback