måndagmorgonbloggande

Oj, har inte tittat in på bloggen på ett bra tag nu. Hur har det kommit sig att den blivit så bortprioriterad? Diskuterade med bloggollega igår det märkliga behovet av att blogga när man är allmänt gnällig och typ lite halvsjuk och absolut ingenting nytt har hänt. Sen när man har fullt upp blir det betydligt mindre bloggande. Jag ska försöka bättra mig lite på denna front...

Ska snart iväg för lite grupparbetande, sista rycket nu. Vi har faktiskt inte alls mycket att göra eftersom vår petiga lärare verkade hyfsat nöjd med vårt gedigna PM. Det blev faktiskt rätt bra, kanske just för att vi inte delat upp nånting utan verkligen suttit alla tre nästan hela tiden. Och vi har inte ens känt för att mörda varandra, inte ens lite faktiskt. Bra jobbat!

Helgen har varit mycket mysig. Jag haft haft fint pojkvänsbesök från Trollhättan och vi har mest bara ätit massa goda grejer och umgåtts. Väldigt trevligt...men nu är det över för denna gång. Min tur att åka tåg igen på fredag...

Dagens gnäll: Jag har iiiinga kläder, vill ha en massa nytt. Jag har heller inga pengar, nästan inga åtminstone.

Nu ska jag börja bege mig...

Bad Cash Quartet - Monday morning
den här låten lyssnade jag på tidigt varje måndagmorgon när jag var 19 och satt på bussen på väg till min dagisarbetsplats...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men.. snart är det över! du ska ju faktiskt få några oversized t-shirts (töntigt ord, överstorlekade heter det ju!)

2008-11-10 @ 21:22:21
Postat av: helga

jaa, överstorlekade t-tröjor är så riktigt uppiggande!

2008-11-11 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback