grr. morr. spott. fräs..

hmpf. jag tycker inte om folk av manligt kön som dismissar mina strålande idéer. jag är på obra humör. dessutom förmodligen snart frustrerad..  karlslok. grr. morr. spott. fräs.

hm, precis så borde jag ha sagt faktiskt.. inte "jaaaa, men om du bestämt det sedan länge är det klart det är ok på alla sätt och viiiiiis. oooo jaaaaaaaaaa"

hmpf. det är inte alls okej. enligt mitt inte kanske helt logiska resonemang.

eh. ingen fattar väl vad jag pratar om nu, men det känns ngt bättre efter att ha morrat av sig lite. morr morr.

nu ska jag hänga tvätt.

ia

låt: jenny lewis - carpetbagger
från rilo kiley. jag tycker hon är såååå braaaa själv också..

Kommentarer
Postat av: huvet

Man kommer alltid på de bra sakerna att säga efteråt!

(Karlslok -....?

Själv - Jo, det går väl bra...

Tre timmar senare till sig själv:

- INTE ok! morr....)

Schnappis kommentar till ett "själv" : - Det där (0argheten) har du byggt upp helt själv. Säg som du själv vill ha/tycker på en gång!

//dagens tips från coachen (om du fattar vad coachen menar...)

2008-10-10 @ 12:46:38
Postat av: huvet

(0-an ska vara = )

2008-10-10 @ 12:47:51
Postat av: kollega

dum karlslok, oavsett vad han är skyldig till! det är en principsak att inte dissa strålande idéer!

2008-10-10 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback