livstecken och fake-karl..

jag lever fortfarande, jag har bara varit inne i en bloggsvacka a la glömt bort bloggens existens. inte okej. jag tycker om vår ynka blogg, komplett med varan och allt. den ska bli bättre omhändertagen in the future when all is well! lovar med en tass på bibeln. eller heinz feneis antomibok, sjukgymnast som jag är.

jag har hittat en rolig
blogg. fniss fniss. vi kan låtsas att den är äkta!

det blir mera sedan. jag måste omhänderta min tvätti nu. till skillnad från han ovan som säkert har en arsenal av folk som fixar detta åt honom.. men, tvättomhändertagning ger mig en känsla av tillfredställelse så jag gör det nästan med nöje!

ia

låt: the killers - human
hm, de låter faktiskt nästan lite pet shop boysiga.. ny skiva på g i alla fulla fall! tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback