min nya kärlek




Nu har jag fått leverans med min nya fina dator! Efter lite om och men så har jag fått igång det mesta och vi håller på att börja bekanta oss så smått med varandra. Eftersom jag inte har mycket annat att säga just nu får det räcka för denna gång. I morgon ska jag, efter en grupparbetande förmiddag, sätta mig på ett tåg igen. Denna gång är det dock en annan färdväg, det är alltid lika spännande med SJ!

Nu roar jag mig lite barnsligt med lek med den inbyggda kameran, såhär kul kan man ha då:

vackert..


pop-art!



tvillingar!

Att det inte går att få det kursiva kursivt beror på någon obskyr macgrej har jag fått förklarat för mig. Det är störande, men om jag öppnar internet i firefox typ så ska det funka. Så det ska jag väl ta och göra nästa gång för att kunna få ut maximalt av bloggandet.

Nu ska jag lägga över all min musik från gamla datorn så jag har något att lyssna på...

Fleetfoxes - Sun it rises
till exempel denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback