new hairdo!

tjoheeeeej! nu är jag en nyklippt ia! det är superkort = snabbtorkat! hon till och med plockade fram rakapparaten för nacken.. hehe. jag är hur som haver nöjd. jag är nog ganska korthårig till min läggning..

    
före och efter..
(hm. min näsa rynkas när jag blinkar. strange..
)

jao. ville bara outa min nya frisyr.. hon är rätt bra, min frisör. första gången jag gått två gånger till samma frisör tror jag banne mig. hon kanske blir min "kerstin"..*

*kerstin som i helgas frisör. inte systeryster. reds anm..

nu ska jag måla mina naglar med ofärgat nagellack. spännande värre..

puss puss

ia

låt: hello saferide - i wonder who is like this one
jag har införskaffat hennes nya skiva. så bra, så bra.. den pryder sin plats i mitt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback