t-post!

tjo! idag när jag kom hemstapplande från jobbet klockan kvart i sex låg en påse på min hallmatta. påsen innehöll en stycke t-shirt från bästaste t-post! älskar t-post. det är jämt helt spännande att se vad det är för motiv.. idag var det en hångelbild. det var kul tyckte jag.

ämnet för denna gången handlade om att leva som varje dag vore den sista. hm, är det ens sista dag i livet ska man alltså hångla så mycket som möjligt..? tja, sämre sysselsättningar finns helt klart att ägna sig åt!

l
här är min hångeltisha! den skall användas. jag tycker den är ganska fin, särskilt de tatuerade armarna.

för övrigt så fattar jag inte hur modebloggsmänniskorna bär sig åt för att ta sina miljoners "dagens outfit"-bilder.. det är SVÅRT! enda stället jag kan tänkas lyckas få till en braig bild på mig är nere i tvättstugan. där är det lämpligt ljus och kameran kan riggas på en tvättbänk i passande höjd. misstänker dock att den som är där och tvättar nu skulle tycka jag var anings suspekt om jag helt sonika satte igång och fotografera mig själv.  fast.. jag hade ju alltid kunnat be tvättaren him/herself att foto. det hade blivit allra bäst!

nu ska jag duscha. jobbigt. sucka. men jag har mandarinluktande bodylotion från body shop att insmörja mig med sedan förstås.. det är bra för duschmotivationen!

för övrigt 2 så har jag bokat klipptid! jag har kommit in i en akut "hata mitt hår"-fas och då finns det inget annat att göra.. jag ska bli korthårig igen. det är så sympatiskt lättorkat då!

bye for now.

ia

låt: i'm from barcelona - britney
de är så söta, de där.. "why do we care if britney wants to shave her hair..?"
texter på lagom djuphetsnivår för en ia en måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: сигары р

<a href=http://www.cohibacigars.ru/>производство сигар </a> Флорида и Калифорния. По нашим сведениям общее число марок сигар ручной скрутки, производимых в самих США за последние годы значительно сократилось и по нашей оценке не превышает двух-трех десятков марок.

Общее же число производимых марок сигар машинной скрутки в этой стране, несмотря на заметный спад их потребления, как ни странно устойчиво сохраняется и не опускается ниже отметки 100.

Мексика.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback