en klocka rikare..

nu har jag änteliiiiigen hämtat ut min efterlängtade klocka från internetaffären "bona drag" i USA.


här har vi min nya vän. den ska jag aldrig ta av mig.. bortsett från på jobbet. och när jag sover. och när jag duschar. och möjligen vid diverse andra aktiviteter också. men bortsett från det.. nä.
fiiiiiiiin!

nu ska jag äta pägg och macka och te. och inget godis minsann!

puss puss på er.

ia, en klocka rikare (och diverse slantar fattigare, men nu har USAs stackars ekonomi fått hjälp. lite potentiell kris sedan en av de största bankerna gått i konkurs. altruism som sagt.)

låt: marianne faithful - as tears go by
inte nog med att jag fick en klocka. jag fick även ett exemplar av "bona drag mixtape volume four" med särdeles bra låtar! bland annat denna. fin. bona drag är en sådan riktigt snäll affär! låttitlarna stod förövrigt skrivna på baksidan av ett kort med serge gainsbourg och jane birkin på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback