nuddelätning en söndagkväll..

nu är det kväll hely plötsligt. jag sitter och lyssnar på spotify och äter exklusiva nuddlar för typ 4 kr paketet.. överkomligt för en ynka sjukgymnastlön!

i helgen kom helga hit. helt spontant. iaf med våra ospontana mått mätt (mindre än en månads planering). himlans trevligt må jag säga. vi gjorde lasagne med bara liiite fastbränd sås (skyller på min gulliga men opraktiska lilla gryta) och sjöng singstar en masse (vi var ungefär likvärdigt kassa, men helga hade övertaget på de flesta tjejsjungna låtarna medan jag klarade de manliga tonerna nåååågot bättre. usch. stackars mina grannar. hoppas det är välisolerat här i huset) samt gick diverse små promenader, både i hudiksvall och hemma i lumnäs (och jag höll på att spetsa mig på några pinnar och undkom med blotta förskräckelsen). helga har också fått smaka äkta forsa-ostkaka direkt från grannbyn. ett måste för folk bortifrån. jag tror den gick ner faktiskt.

kort sagt; en trés trevlig helg! ja, bortsett från den potentiella pålspetsningen a la vlad tepes då.
helga, du kan ju inte flytta ner till trollhatten. det är ju helt sjukt långt bort ifrån ära och redlighet! och hudiksvall med för den delen.. fast du slipper tillbringa din ungdom på ett tåg, vilket nog är ganska fördelaktigt iofs..

nu är jag trött. det tar på krafterna att vara ledig.. i morgon ska jag hämta ut mitt H&M-pake så jag slipper få arga påminnelse-sms.

sovdags tror jag bestämt.

g'natt folks

ia

låt: miranda lee richards - dandelion
cover på stones-låt tror jag bestämt.. bra är det hur som haver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback