api-skor!

jag har av initierade källor fått höra att jag har ganska få skor för att vara tjej. detta måste jag ju genast göra ngt åt!
en rimlig åtgärd vore ju att köpa ett par skor till exempel.. på monki förslagsvis. de har nämligen kommit med ett par cravings-klassade!


måste bedra mig till lämplig monki-innehavande stad snarast!

nu ska jag bege mig till lumnäs och kolla in hur mycket eddie-bus har vuxit sen senast. säkert flera kilo.. ogräshund!

pusspuss

ia

låt: lee dorsey - working in a coalmine
lite trevlig retromusik! mycket bra, mycket bra..

Kommentarer
Postat av: Helga

schnygga!

2009-08-28 @ 10:33:30
Postat av: ia

..och nu är de mina! 500 slantar fattigare men ett par välbehövliga höstpjucks rikare!

2009-08-29 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback