first we take slottsskogen, then we take berlin!

jag har redan skrivit ovanstående i ett sms till helge, tycker det var så förskräckligt fyndigt!

de tre första dagarna på min eminenta, och HETT efterlängtade, semester tillbringades ute i lumnäs med mor, far och liten ligisthund. söt och fluffig ligisthund. världens finaste. but still a ligist. som de flesta valpar jag träffat. han har fått för sig att det bästa sättet att leka och att få uppmärksamhet är att bita folk i fötterna. och händerna. och knäna. ligist som sagt..


eddie-bus med öron som inte kan riktigt bestämma sig om de ska stå eller ligga.

har även läst bok. två stycken. nyinköpta "sarons ros" (bra) samt mammas "en förtjusande man" av marian keyes. just det! chiclit! och en sak till.. den var också bra! just det! bra! jag som vanligen tycker chiclit är så riktigt irriterande. men så inte denna.  jag hyste inte agg emot huvudpersonerna. och jag fnissade högt flera gånger. inte lika rolig som "vattenmelonen" eller "en oväntad semster", but still fniss på väl valda ställen. att den heter "this charming man" i original kanske gjorde mig vänligare inställd till den också.

i morgon kommer blivande mammorna åus och ems på visit. så himlans trevligt! ska ta och städa lite innan. både de är.. hrm.. städintresserade, och jag vill inte att de skall gå och lida stora kval pga att jag har dammtussar i hörnen.

fridens liljor

ia

låt: lake heartbeat - mystery
mycket bra och supersomrigt. har gått på repeat ikväll. tror janne kask är inblandad somehow..

Kommentarer
Postat av: Helga

shit vad söt han är!! jaa, sms:et var mycket fyndigt tyckte jag med!! och chicklit kan vara bra, jag älskade marian keyes i början, det är skönt med lättsmälta och underhållande böcker ibland!

2009-08-10 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback