say hello to little eddie!

får jag presentera vår nya familjemedlem; southstreams amazing mcgee! även kallad eddie (efter eddie izzard såklart.. ja, eller iron maidens maskot möjligen..)


eddie och mamma dee-dee.


eddie och tomas busar.


eddie sitter, som den välartade lilla valp han är, fint vid mina fötter.

ja, eddie är alltså världens sötaste lilla vovve. när han blir stor kommer han att bli en tjusig vit herdehundshanne, men nu är han mest en liten fluff.

han är dessutom mycket begåvad. såklart.. pep i sex minuter i bilen och sov sedan snällt, från sthlm till gävlebro (kisspaus) och sedan ända hem till lumnäs. gårdagskvällen ägnade han åt att sova under vårt trädgårdsbord medan vi spelade yatzy. not very krävande. fick mail av mamma idag att han tuggat lite på en stol, men det får man väl stå ut med. inga rymningsförsök. inga vilda attacker på cat stevens och nästan inget kissande inne alls.

ååååh. jag måste ut dit den här veckan! och helgen! han kanske hinner växa upp annars. växer som ogräs gör han nämligen (eftersom han snällt äter sin extra näringsrika babydog-kost).

ok. slut på hyllningarna av fluffen.

nu ska jag äta oliver och sedan blir det till att gympa lite i borgarparken. hurtigt värre!

puss puss

ia

låt: röyksopp - happy up here
jomenvisst!

Kommentarer
Postat av: Huvet

Välkommen Fluffen! Sååå söt... :)

2009-08-07 @ 10:33:44
Postat av: Syster D

FLuffiga snuffsar är bra saker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback