o helga natt?

jag har lyckats lokalisera jussi björlings "o helga natt" på spotify. tyckte väl att det var ytterst märkligt att jussis version inte fanns med när alla andras, betydligt mindre bra, varianter minsann kom fram vid sökning.

på spotify heter den "julsång (cantique de noël)". fint ska det va..

nu ska jag sticka halsduk och sen ska jag dricka en kopp gott lidl-te från berlin.

ia

låt: neko case - christmas card from a hokker in minneapolis (tom waits cover)
julsånger behöver inte bara innebära jinglande bells..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, den skulle jag med vilja ha..

Postat av: ia

låten eller teet?

låten finns att hämta på spotify (vilket jag vet du har på din dator).. gällande teet blir det lite krångligare, men berlin ligger ju inte SÅ långt bort ändå :)

2009-12-15 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback