varför bloggar aldrig ia?

Det undrar jag idag.

Jag sitter i en fåtölj i Trollhättan, med datorn i knät. Det är sol här, solen skiner in genom fönstret. Det måste vara första gången det är sol i Trollhättan, jag tror det har regn-slaskat ungefär varje gång jag varit här hittills. Man kan nästan låtsas att det är vår om man inte ser snöslaskhögarna. Just nu bör jag ta itu med min del av KBT-grupparbetet, men det tar emot (jag lusläser till och med modebloggar för att undvika). Det är ju ändå söndag. Johan jobbar, det är jättehalt ute och borde vara poppis att besöka ortopedakuten.

Jag vill ha räkor. Jag skulle kunna äta räkor jämt, frukost-lunch-middag-kvällskost. I fredags frossade vi i ett kilo färska räkor(kräkor), hemmagjord majonnäs, ägg(pägg), bröd och sallad. Det var nog det godaste jag ätit i hela mitt liv. Kan även bero på att jag var dödshungrig efter en lång tågresa med bara lite knäckebröd och banan som färdkost...


cravings, cravings, vill ha vill ha!

No more undvikande. Om jag fixar till min del av powerpointpresentationen så får jag vara ledig ända tills i morgon.

Helga

Joel Alme - Never said I was brave
mycket bra är han, den där joel alme..

Kommentarer
Postat av: huvet

Bara så söta bilder!

http://gd.se/folkfamilj/bloggar/doris

2009-02-08 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback