ords!

har ni tänkt på vad många bra ord det finns? som man inte använder. de bara ligger där.. vilket himla slöseri. ord SKA användas. annars blir de nog ledsna. och gråter sig till sömns..

..alla ord utom mild dvs. mild är INTE ett bra ord och skall inte användas av någon.

imbecill däremot.. ett sjukt bra ord! ynka är också ett bra ord. givetvis. och prekär. hm, adjektiv verkar vara min favoritkategori av ord just nu. men verb och substantiv är också bra. såklart. possessiva pronomen däremot.. :/

jag gillar således ord. och citat. och uttryck, exempelvis "traditionellt byggd", som jag fick lära mig på nyår. finns det inga passande är det bara att komponera egna.. man kan ha massa roligt med ord helt enkelt!
däremot är det inte okej att skriva som nicke lilltroll pratar, vilket camilla läckberg gör enligt leif GW persson. det var ganska roligt sagt. i klass med när linda skugge skrev att björn ranelid använder läppglans. fniss fniss.

jag måste nog skaffa mig ett eget ex av SAOL..

ia

låt: chicks on speed - wordy rappinghood
"words are stupid, words are fun. words can put you on the run.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback