priscilla, queen of the desert!

jag har just haft filmkväll med mig själv och ett halvt kilo godis (enligt kvittot i alla fall). hade dessutom sällskap av tre australiensiska drag queens, och sämre kan man helt klart ha det! filmen var så himla bra! smått underbar faktiskt.. dessutom blev jag plötsligt väldigt sugen på att sminka mig! och på att åka runt i öknen i en rosa buss. hm, kanske ska undersöka innehållet i min sminkväska lite närmare.. det känns som ett mer hanterligt projekt än att införskaffa en stycke buss.


fabulous!

till verket! bye darlings!

ia

låt: peaches & herb - shake your groove thing
tjoho! disco!

Kommentarer
Postat av: huvet

Åh! Jag minns den här filmen! Inte exakt vad som hände men att den var BRA! Har inte sett att den gått på tv eller nåt sen den gick för många år sen :( Kan varmt rekommendera den till alla. Men med lite tur kan jag se den igen om 1h 45 min...

2009-01-10 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback