sommar-playlist!

jag har satt ihop en fin liten lista med rel nya album på kära spotify. perfekt sommarmusik. tycker jag åtminstone.
trevlig och trallig och somrig pop!

paint your face av franska sliimy. så himla söt! särskilt "wake up" är lätt beroendeframkallande.. och sliimy låter ju rätt roligt också. bara det!
walking on a dream av empire of the sun. inte helt ny. men somrig. och så bra, så bra..
hands av little boots. en hype a la lily allen. pop pop! de brittiska flickorn kan minsann.
wolfgang amadeus phoenix av phoenix. de är ju alltid bra. lite softa sådär..
bitte orca av dirty projeactors. läste i spotify ngt om africa:aktigt och då blir det ju genast lite intressant sådär.. hade aldrig hört talas om dem innan.

ojoj. nu är jag alldeles för spiggpigg för att sova. och jag som ska upp ohemult tidigt och slava på ortopeden och kirurgen i morgon ja, slava! och en av ortopederna har fått för sig att jag skall serva hela sjukhuset verkar det som.. jag har blivit sökt både för att fixa ortopedgrejor på obs:en OCH barn! där jobbar jag verkligen inte.. och att säga nej har liksom inte varit alternativ där.
men bortsett från mitt gnäll så trivs jag med mina sommargöromål. ortopedi är kul. kirurgi är mindre kul. särskilt inte öppna bukar.. det försvårar mitt jobb när patienterna inte är ihopsydda.

nu ska jag iaf borsta tänderna. inga karius och baktus här inte!

puss!

ia

låt: little boots - new in town
små stövlar..

Kommentarer
Postat av: Helga

såna riktigt goda album-tips! tänkte precis titta runt efter lite ny musik eftersom jag knappt hinner uppdatera mig på sånt nuförtiden känns det som...och så får man värsta servicen på bloggi!

2009-07-27 @ 12:45:35
Postat av: kollega

gud så konstigt, jag skrev ju en kommentar till detta inlägg men den bara censurerades bort. bra musiktipsi! precis vad jag behövde, surfade just runt lite efter lite nya bra album och så fanns det förslag här på bloggi, en sån riktigt bra blogg!

2009-07-27 @ 13:44:27
Postat av: Helga för tredje gången

Haha, nu dök visst min första kommentar upp också...weirdo...

2009-07-27 @ 13:44:56
Postat av: ia

hehe, nu fick jag ju hela två "tack för musik-tipsi"-inlägg, vilket ju bara är trevligt!

2009-07-27 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback