hit och dit...

Igår åkte vi bil i många många mil och idag flyger vi iväg till Marseille (för vidare färd mot Nice och sen Milano och Bergamo..). Det är minst sagt fullt upp just nu. Har inte hunnit packa upp mer än det jag packat ner igen. Tänkte bara att jag skulle hinna med en liten uppdatering sådär innan det är dags att ta tåg och buss till flygplatsen. Nu är jag Trollhättebo för ett tag framöver och ska försöka anpassa mig till det nya livet här. Jag har nog inte riktigt fattat det än, särskilt inte som det direkt bär iväg på semester och sen efter det midsommarfirande i Östhammar. Det är nog först när vardagen börjar med sommarjobbande som det kommer att kännas på riktigt...

I fredags skrev jag ett långt och sentimentalt blogginlägg, men det var strömavbrott och mitt internet vägrade funka på hela kvällen så det bidde inget med det. Men jag tänkte i alla fall lägga upp en solig och somrig bild från mitt gamla hood Gamla Studentstaden.


midsommarfestande, sol (åtminstone just när denna bild togs) och fina vänner - uppsala sommaren-08

Helga

Eminem - We made you
jag och johan hade ett eminem-maraton på spotify igår efter att ha tittat på klippet där eminem fick sasha cohens rumpa uppkörde i ansiktet...mysigt.

Kommentarer
Postat av: Syster D

Vad fina vi är i solen. Ja det gjorde vi bra! Men vi ses ju på midsommar i år igen! =)

Postat av: huvet

Jag kom på att jag kommer sakna tiden då folk som bloggade fortfarande pluggade och man kunde gå in på lunchen och se att det kommit upp något nytt på denna ynka blogg.

2009-06-09 @ 12:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback