blåhårig?

Jag håller på och tonar mitt hår rött, men färgen är typ blålila. Börjar bli lite orolig, trots att det alltid står att färgen på produkten ej överensstämmer med hårfärgen. Jag är inte direkt sugen på att se ut som plupp. 15 minuter kvar tills ursköljning,så det finns fortfarande hopp.


min nya hårfärg?

Sen ska jag (om jag inte deppar ihop över mitt blåa hår) försöka få lite ordning i min lilla lägenhet innan Johan kommer hit om några timmar. Vi ska ha en vardagsvecka här i Uppsala eftersom han är kompledig i veckan som kommer, det var evigheter sen. Jag har jättemycket att göra men det ska bli så skönt att få komma hem till någon varje dag.

Trevlig söndag allihopa!

Helga

Moneybrother - (Never ever) I've been kissed

från nya skivan Real Control

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback