fredagsfår

I natt sov jag ungefär fyra timmar och egentligen är jag hur trött som helst. Idag har jag varit på ACT-kurs hela dagen och sen sprungit i Stabbyspåret. De söta fåren är tillbaka vilket gjorde att jag var tvungen att avsluta rundan med ett besök i hagen. De hade ursöta lamm och ett litet lamm vågade sig till och med fram, annars verkade fåren i övrigt rätt blyga. Undrar om det är samma som förra året, då fanns ju ett jättetamt får som typ kom och la sig i knät och följde efter en (med högljudda "bääää":n) när man gick ifrån henne. På vägen hem sen mötte jag en afrikansk sjukgymnast som ville att jag skulle ta kort på honom framför de vackra blommande träden och som sa att jag såg ut som en "professional runner". Haha, vissa lurar man lätt. Springturen var faktiskt skön, min ickeexisterande ork innfinner sig visst bara ungefär varannan gång jag tränar. Nu ska jag försöka hitta på nån lämplig fredagskost och kanske hyra en film som jag troligen kommer somna till om bara några timmar. Trevlig helg!


Förra årets stabbyfår. Detta var i början på juni, just nu är lammen ännu mindre och sötare...

Helga

Duran Duran - Planet Earth
man får lust att indiedansa lite på stället när man hör denna..

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

sjukt kul! för några år sedan träffade jag en sjukgymnast från typ sydamerika någonstans som ville att jag skulle ta kort på honom framför ett träd. jag anar en trend..

2009-05-08 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback