mckenzie A..

nu har jag gått min första kurs, mckenzie A, och känner mig för första gången lite primärvårdig. särdeles intressant kurs. hit med massa ryggar bara!
..har suttit fyra dagar i skolbänken, och nu är jag helt mosig mellan öronen. pheeew. kursen gick sista dagen idag. en lördag! något ambitiös jag känner mig här. en ynka dags ledighet denna helg blir det, sen back to work (och förhoppningsvis få några ländryggar m utstrålning att ta mig an).

skulle eg har varit i trollhatten denna helg, men nu blev det gävle istället. istället för räkor blev det ryggar.

nu är jag trött som en liten.. mullvad..?.. och ska nog ta och göra ngt åt saken. typ sova. kommer säkert drömma om laterala shift ( m "gris under armen").

gnatt gnatt

ia

låt:hollt golightly: christmas tree's om fire
en lite roligare jullåt om man är less på absolute christmas volym 952.


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag vill också gå sån kurs!!! Nu får du lära mig allt du vet. Vi får boka in en 4-dagars kurs i vår ;)

2009-11-29 @ 20:03:22
Postat av: syster D

ja just det.. laterala shift och sånt.. det var tider det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback