shoesis!

ända sedan en av mina kollegor på jobbet sa att jag hade väldigt få skor för att vara tjej har jag blivit skobesatt. eller, för att vara jag åtminstone. ser skor överallt som jag vill lägga vantarna på. jag menar, jag kan ju inte vara onormal heller, måste passa in. alltså; skor!
tyvärr har jag somehow blivit dyr i drift också. det är inte direkt billiga små tygskor för 129 (som jag levt i hela sommaren) som jag spanar in. nähäedå.

de här SKA jag ha. provade dem tre gånger senaste stockholmstrippen. sandra var med och uppviglade mig. vi säger att det är hennes fel också. cravingsen är allas fel utom mitt helt enkelt. hutlöst dyra är de, really, men jag tror det finns möjligheter att komma liiiite billigare undan. om jag får förlängt vid årsskiftet ska jag spara ihop de slantar som krävs. lagom tills stövelsäsongen är slut kommer de bli mina typ..

 

gamla hederliga doc martens i den optimala modellen 1460. inte för höga, inte för låga. åxå helt dyra, dock inte lika houtless pricey som de blåa stövel-underverken. på doctor martens england-hemsida finns hur många roliga varianter som helst! check it out. de ovan tycker jag är finast.

 

nu är det dags att nanna. känner mig lite trött typ. iofs inget nytt. min energinivå är inte maxad.

goder natter. nästa blogginlägg ska inte handla om eddie och inte om skor.

 

ia

 

låt: bowerbirds - in our talons
det är nästan läskigt hur besatt jag blivit av denna. flummig och dan är den. går på repeat här hemma. försökte smygspela den på festen i lördags, men ida gick och bytte till basement jaxx x flera, tror inte den gick hem i stugan.

Kommentarer
Postat av: Helga

Acnestövlarna är helt fantastiska, men som sagt dyyyyra...(typ 1000 kronor över min månadsinkomst för närvarande..och den går direkt till hyran). Dr Martens är snyggt tycker jag, tyvärr också lite över min budget. Jag får gå till Emmaus och Myrorna i stället...

2009-11-04 @ 08:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback