500 days of summer..

500 days of summer borde ha premiär snart. vill seeeee! nuuuuuu! ooooyyyyyyl!



jag har kollat trailers och lyssnat på soundtracket. nu är det bara själva filmen som fattas. och jag vill se den med en gång!

dom gillar the smiths. och dansar. och har fina kläder (i alla fall zooey). och det verkar någorlunda sliskbefriat. succé!


lp-letande.


kalasande. min taklampa hänger dessutom i multipla exemplar på snöret.

ja, i väntan på att denna filmen skall finnas tillgänglig får jag väl roa mig med att kolla lite lovefilm. igår blev det adaptation. en excentrisk film (men inte lika excentrisk som dalí) om skrivkrampande manusförfattare och en orkidéknarkande meryl streep. plus en oattraktiv nicolas cage i dubbla upplagor. mycket bra.

ia

låt: mumm-ra - she'sgot you high
från soundtracket till 500 days of summer, som sympatiskt nog finns på spotify!

Kommentarer
Postat av: helga

åh, jag vill också se den! fast den har väl haft premiär? (iofs kanske inte i hudiksvall, eller trollhättan heller för den delen....) så riktigt god musik och inte så mycket slisk (får man hoppas)!

2009-10-24 @ 15:49:23
Postat av: cecilia

ser ut o va helt i min smak också! enkelt, snygga människor o så minimalt med löjligheter (förhoppningsvis)..

2009-10-24 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback