eddie now and back then..

eddie the dog har under mystiska omständigheter vuxit och är inte längre en liten babyhund utan vett eller förstånd. nu är han en gänglig ungdomshund. dock fortfarande utan vett eller förstånd. men krypa kan han! det tog 10 minuter att få in det i hans lilla luddhjärna!


liten luden eddie försöker få cat stevens att leka med mycket ringa framgång.


stor eddie. han ser nästan vuxen ut här. vad hände?


nu ska jag tvätta. mitt andra specialintresse. jag är nog den enda jag känner som faktiskt tycker det är ganska gemytligt att tvätta.

ia

låt: alcoholic faith mission - gently
ja, den är lite bra då tycker jag. den har sin plats under min "myslist" på spotify. ingen poppig pop här.

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag tycker faktiskt också det är gemytligt att tvätta! Och lite mysigt att sitta och vika tvätt och lyssna på musik sen. Men de flesta verkar tycka att tvättning är hemskt och i klass med dammsugning och diskning..

2009-10-15 @ 08:30:20
Postat av: huvet

Större, men fortfarande väldigt söt... :)



Tycker oxå tvät (och städ och disk med för den delen) kan vra rätt trevligt, med tex musik till - om man har tiden.

2009-10-15 @ 16:38:42
Postat av: cecilia

va fin han är! fast tvätta är sjukt trist!

2009-10-15 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback