yes! äntligen hipp!

jag VISSTE det. var bara en tidsfråga innan min vardagsklädsel skulle bli inne! joppejdii, joppejdaaa! uthållighet lönar sig, mina mysbyxor är numera hippa! check this out!

nu ska jag fortsätta vänta på att de gröna geggan i mitt hår skall behaga verka klart, knappt två timmar kvar.. sen är jag komplett redhead igen, no råttfärgad utväxt!

under tiden läser jag ELLE och funderar över varats olidliga lätthet, alternativt om jag skall våga köpa fiberwig nästa gång det är mascarahandlingsdags? den verkar ju onekligen praktisk i och med att man slipper borttagningsprodukt. då kanske jag tom skulle kunna börja använda mascara till vardags!

ia

låt: yazoo - bad connection
ooh can you hear me? ooh can you hear me? väldigt trevlig liten låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback