demensbloggen..

idag har jag varit på demensutbildning. hela dagen. den blev trevligare tack vare att heddovich också var ditkommenderad. vi satt och skrev saker till varandra på deltagarlistan under den tråkigast föreläsningsdelen. förhoppningsvis såg det ut som att vi satt och antecknade flitigt..

nu är jag hemma och har ätit köttbullar. dessutom har jag ont i huvudet och är helt trött. suck.. dessutom uppvisar jag demenssymtom; dåligt lokalsinne. kort närminne. trötthet och initiativlöshet. jahapps. världens yngsta dementa person i am.

nu ska jag posta ett brev. om jag kan förmå mig själv till denna avancerade handling dvs. sen ska jag krypa till kojs (ok, lägga sig på soffan vore nog normalare vid denna tidiga tid) med " i museets dolda vrår" som jag fortfarande inte läst ut. den är bra, så den förtjänar inte att ligga outläst faktiskt.

ia

låt: simian mobile disco - audacity of huge
min senaste obsession.
har dock ingen aning om vad audacity of huge betyder, och jag orkar inte slå upp det.. det är nog lika jobbigt som att gå och posta ett brev.


ps. helga, din skiva kom så fint i min brevlåda idag. har inte orkat titta på bilderna (jobbigt som sagt) men detta skall jag göra när min demens går över!

Kommentarer
Postat av: syster d

ni FÅR iaf gå på sådant... jag får inte ens sticka näsan utanför arbetsområdet... snyft


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback