ett litet "jag lever fortfarande"-inlägg..

Jag har inte blivit bättre med mitt bloggande så jag får se till att få ihop ett inlägg då och då så ni vet att jag inte har försvunnit helt och hållet. Den senaste tiden har jag förutom att jobba bland annat ägnat mig åt följande:


utomhusfikat i solen i Alingsås


varit i ett soligt Södertälje och tagit självutlösarbilder...


..och pose-bilder i isig miljö


hälsat på lille Vidar!


Johan och Vidar i dagens outfit - randig tröja.



Vidde och morsan


försökt leka tittut med Zorro (som äntligen blivit utekatt igen..)


besökt Smögen - promenerat på klippor, ätit räkmacka och tagit klassiska hoppbilder..

Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig. Har upptäckt att det tydligen finns en indieklubb i Trollhättan och denna ska spanas in i kväll. Med viss risk för att medelåldern är ganska exakt 18 år och jag känner mig missanpassad och måste gå hem..

Adios

Helga

Petter Seander - Bang, bang I'm dead
denna Petter ska tydligen spela på indiklubben i kväll

Kommentarer
Postat av: ia

hooraaay! så riktigt trevligt m bloggning. fina vårliga bilder! och lille vidar har vuxit som ogräs.. han verkar dessutom ha lärt sig göra "blue steel". fierce!

2010-04-11 @ 11:23:03
Postat av: cecilia

fina bilder! hur va klubben?

2010-04-11 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback