teak, mina vänner, teak!

nu har jag ytterligare teakifierat mitt bo. två stycken teak-ting inhandlades igår för sammanlagt 700 riksdaler. som hittat! jag låtsas att jag lever på slutet av 50-talet just nu.

lilla teakbyrå-grejen. redo att fyllas med diverse ting. exempelvis böcker..

 

teakgrej två ur fågelperspektiv. även här ryms lite extra pryttlar. som.. böcker!

 

jag tycker mitt kök är ganska så fint nu. add a matta, some hyllutfyllnad, en finare spegel samt lite gemytlig kakeldekor så är jag helnöjd.

 

ikväll blir det spontan bio (ungefär så långt sträcker sig min spontanitet). lillebror smygbokade alice i 3D så snart ska jag ääääntligen få mitt tim burton-behov tillgodosett. o happy kväll!

 

thats all folks. puss ia.

 

låt: the flying burrito brothers - christine's tune

ifall jag inte redan tipsat om denna lilla trevliga låt.. den är mycket bra och får mig att vilja emigrera till amerikanska södern (även fast jag mer ser mig själv som en anglofil)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cecilia

ÅÅÅHHHH!! va fina möbler! och alice i 3D är förresten helt fantastisk!

2010-04-08 @ 18:53:41
Postat av: Helga

Sjukt fina teakgrejer! Jag är också väldigt teaksugen,har ett stycke fint soffbord men hylla av något slag skulle vara mycket välkommet, och gärna en eller flera stringhyllor också...får bli målet för nästa lägenhet! Nu ska jag blogga i stället...

2010-04-10 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback