WoW-blogg!

wohoo! snart är det dags! äntligen! festivaaal jag minns inte när jag var på en schysst konsert senast, och nu kommer jag att få se en hel MASSA! för många kanske.. jag kommer inte att hinna se allt.. buhu.. osv osv..

nu håller jag på att packa. jag ska ha sjukt få grejor med mig. så ser i alla fall min vision ut. få grejor som jag använder massa. det är faktiskt ok att vara sunkig på festivaler. det hör nästan till! även om man är på en civiliserad vuxenfestival med lägenhetsboende i sus och dus.
när man har såna här packnings-visioner ställs man dock ofrånkomligen inför vissa dilemman.. exempelvis hade jag tänkt ta med min gula lack-regnrock. mycket chic. enligt mig. dock tar den upp typ halva väskutrymmet = helt oförenligt med lätt minimalistisk sunk-packning. jag packade helt enkelt upp den igen och bytte ut den mot ett rött skynke med huva som man tydligen skall benämna som "regnponcho". den är det o-chicaste man kan tänka sig men tar föredömligt lite utrymme i väskan. plus att den luktar gammal.. tja.. festival. senast jag använda denna var nämligen under förra årets omgång av way out west. not very hot, men o-skrymmande!

en sak som inte går att minimalisera hur jag än försöker är gummistövlar. de är platskrävande. punkt. jag var och panikhandlade ett par idag. på rea. nu får det så lov att regna åtminstone en liten skvätt!

ja, vad säger man? fashion!

 

nu ska jag duscha och polera mig inför den kommande sunkigheten. peeling. ögonbrynsfärg och rakning av ben på schemat! fint ska det va!

 

toodles!

 

ia

 

låt: M.I.A - meds and feds

jag känner igen gitarrmanglet i bakgrunden, men jag kan inte identifiera det. ynk! hilfe!

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback